20180914

VITAMIN A TERBAIK DARI SHAKLEE



VITAMIN A TERBAIK DARI SHAKLEE : CAROTOMAX


Tahukah Anda?
Jika pemakanan anda tidak mengandungi banyak tomato, lobak merah, dan sayur-sayuran hijau, anda mungkin tidak mendapat nutrien utama yang diketahui dapat membantu melindungi tubuh.


CarotoMax sangat sinonim dengan vitamin A. Sebab itu ia digelar vitamin mata kerana ia sangat terkenal untuk masalah rabun. Ini kerana CarotoMax mengandungi campuran fitokimia semulajadi yang penting untuk kesihatan mata, kulit dan membran mukosa.


Apakah karotenoid? 
Ia adalah pigmen yang membentuk warna pada sayur-sayuran seperti warna oren pada lobak dan tomato. Karotenoid adalah sumber vitamin A terbaik. Ia sangat penting untuk melindungi sel daripada radikal bebas, menguatkan sistem imunisasi tubuh dan membetulkan fungsi organ tubuh.

Baca juga: alternatif masalah gout.


CarotoMax shaklee adalah hasil gabungan 6 varieti karotena yang diekstrak dari sayuran dan buah-buahan yang tinggi sifat antioksidan seperti biji anggur, brokoli, tomato, rumpai laut, kentang dan minyak sawit.


CarotoMax® membekalkan enam karotenoid penting termasuk astaxantin, alfa dan beta karotena, likopena, lutein dan zeaxantin daripada ekstrak pekat. Membekalkan lebih 13mg karotenoid dalam setiap hidangan. Ia melebihi 1.5x berbanding anggaran purata pengambilan harian.






Alpha Carotene – untuk penglihatan malam, menjaga kesihatan mata, menghalang degeneragi penglihatan 

Beta Carotene – memperbaiki kulit, mempercepatkan pemulihan luka, mempertingkatkan sistem imunisasi, mengurangkan risiko kanser usus, payudara dan prostat. 

Astaxanthin – pigmen di dalam alga & fitoplankton yang memberikan warna pink pada ikan salmon, tetapi Shaklee telah menuai karotenoid astaxanthin dari mikroalga laut, sumber yang tulen dan poten. Ia membantu melindungi oksidasi kolesterol LDL. 

Lycopene – bersifat antioksida, menghalang penuaan organ, mengurangkan penyakit kelenjar prostat, untuk kesihatan serviks, jantung dan menguatkan sistem imun. 

Lutien – menyekat katarak, glaucoma, AMD (penyakit macular berkaitan umur) 

Zeaxanthin – melindungi mata, menurah cahaya gelombang biru pendek berbahaya, mengurangkan risiko kanser ovai & payudara termasuk endometrial & serviks.

...

Shaklee memanfaatkan perlindungan antioksidan yang ditemui dalam buah-buahan, sayuran dan tumbuhan lain dengan mengasingkan dan menghasilkan pelbagai bentuk karotenoid semula jadi. Anda sukar memperolehi tahap ketulenan seperti ini hanya daripada makanan.

...




7 kebaikan CarotoMax Shaklee untuk anda : 


🔴CarotoMax lebih selamat daripada Vitamin A 

Kenapa? Pengambilan Vitamin A secara berlebihan akan menyebabkan toksisiti. Ahli saintis telah menemui beta karotena pada tahun 1932. Satu prekursor Vitamin A dan beta karotena didapati selamat pengambilannya. 

🔴CarotoMax membantu mempertingkatkan penglihatan.

Ia akan menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan dalam gelap. Ia juga mempertingkatkan masalah penglihatan seperti rabun malam, rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophtalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bag dan gegelung hitam mata. 

🔴CarotoMax juga menggalakkan perkembangan normal dan sihat.

Ia membantu merangsang perkembangan kanak-kanak & remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kuku, kulit, membran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem teproduksi serta membantu dalam penghasilan sperma yang sihat. 

🔴CarotoMax melindungi Epithelia.

Ia memelihara lapisan luar korna,rongga oral,usus,perut,paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semsa disintegrasi tisu dan merawat ulser saluran usus. 

🔴CarotoMax meredakan penyakit kulit.

Pengambilan yang konsisten dan banyak akan melegakan masalah kulit seperti psorisis ,senile palgue ,kulit kering,kulit gugur ,jerawat dan akne.  Penggunaan luaran boleh membantu merawat pustule,scabies,akne dan ulser kulit. 

🔴CarotoMax menghalang jangkitan.

Ia merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit respiratori paru-paru, batu, hepatitis, ashtma, flu dan selsema. 

🔴CarotoMax melawan kanser dan oksidasi.

Pengambilan beta karotena mampu mengukuhkan sisitem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini mengurangkan risiko kanser,terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia megurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mat yang teroksida.


Macam mana nak dapatkan Carotomax ni?

Boleh hubungi Saheera di 01119555328.

Atau..

Direct order di SINI.


...


Luv,

Saheera : 📲 http://SaheeraNoi.wasap.my

Id Shaklee: 1241112

Pengedar Shaklee Bebas

Area Tambunan-Ranau Sabah


PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP.

COD AREA TAMBUNAN-RANAU SABAH

POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PUN BOLEH

"testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan"



















No comments:

Post a Comment

 LOW IMUN DAN MUDAH JATUH SAKIT? Why not amalkan suplemen Vitamin C sebiji sehari? PROMOSI VITAMIN C SHAKLEE Ia terbukti melalui kajian bole...