20191006

SET DETOX SHAKLEE

SET DETOX  SHAKLEE : Untuk permulaan baharu yang sihat.



Mengapa Perlu Detox? Setiap hari, badan kita terdedah kepada toksin dari persekitaran, pemakanan yang tidak sihat, dan tekanan hidup. Pendedahan yang kerap dan berterusan melemahkan keupayaan semulajadi badan untuk menyingkirkan toksin. Ia menyebabkan berlakunya pengumpulan toksin yang boleh membawa kepada pelbagai penyakit. Oleh itu, amalan detox secara berkala adalah penting untuk kesihatan.


TESTIMONI PROGRAM DETOX SHAKLEE.




















UNTUK DAPATKAN HASIL SEPERTI DI ATAS BOLEHLAH MENCUBA JOIN PROGRAM DETOX SHAKLEE.



GROUP SUPPORT DISEDIAKAN. MENU DETOX DISEDIAKAN. KELAS DETOX DIBERIKAN.

JOM DETOX

DTX®ComplexDicipta untukmembekalkannutrisi yangmenyokong danmerangsangfungsi hati yangsihat.*

Herb-LaxTMDigunakan secaratradisional untukmelegakansembelit ringandan untukmenyokongpergerakan usus.*

Alfalfa ComplexDikenali sebagaigudang nutrien.Akar tunjangnyamencecah sedalam6 meter,membekalkanpelbagai nutriendan mineral.*

PeppermintGinger PlusMembekalkanherba semula jadiuntuk memberikelegaankepada sistempenghadamananda.*

Cinch mengandungi protein mineral yang diperlukan oleh tubuh, memelihara otot agar tidak menggeleber. 



JOM VIVIX.

Vivix® Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.
Cinch mengandungi protein mineral yang diperlukan oleh tubuh, memelihara otot agar tidak menggeleber. 

DAPATKAN SET DETOX SHAKLEE SEKARANG.BOLEH KLIK DI GAMBAR UNTUK ORDER.



Hubungi saya untuk jadual pemakanan yang lebih tepat dan dapat penerangan yang lebih jelas mengenai produk ini.

Luv,

❤Saheera : 📲 http://Saheera01119555328.wasap.my

❤Id Shaklee: 1241112

❤Pengedar Shaklee Bebas

❤Area Tambunan-Ranau Sabah


PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP.

COD AREA TAMBUNAN-RANAU SABAH

POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PUN BOLEH

"testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan"



MANFAAT DETOX

APAKAH 8 MANFAAT DETOX BUAT TUBUH?



Seperti yang anda sedia maklum detoks merupakan cara untuk anda boleh mengurangkan toksik berlebihan dalam badan dan mengoptimumkan fungsi organ detoks dalam badan anda. Namun bagaimana cara untuk anda memastikan bahawa detoks ini betul-betul berkesan?

Tahukah Anda? 
Membersihkan tubuh badan anda daripada toksik dan memenuhi kekosongan itu dengan nutrien yang teratur akan membuatkan minda anda inginkan makanan yang lebih berkhasiat.

8 MANFAAT DETOX



1. PENGURANGAN BERAT BADAN

Toksin memberi kesan buruk kepada keupayaan tubuh secara semula jadi untuk membakar lemak yang mengakibatkan kepada penambahan berat badan. Yang bertanggungjawab dalam menjaga kilang lemak anda adalah gen pemberi signal, dan apabila toksik telah melekat kepadanya, ia akan membuatkannya kurang berfungsi lantas mengakibatkan lebih banyak lemak terkumpul. Lambat laun, sel lemak baharu ini akan dipenuhi oleh lemak dan toksin yang berlebihan menyebabkannya tidak dapat berfungsi dengan baik malah ia langsung tidak dapat membantu dalam menghasilkan tenaga dan hormon yang elok sebagaimana sel lemak yang baik sepatutnya berfungsi.


2. MELEGAKAN RASA KEMBUNG DAN SEMBELIT (KOLON YANG LEBIH SIHAT)

Anda rasai seperti telah duduk di tandas selama seharian? Rasa seperti ingin membuka butang seluar anda kerana perut anda sakit? Usus (termasuk kolon) membawa sisa dari tubuh badan anda, namun sebahagian dari sisa ini seperti makanan yang diproses, kurang serat dan telah diperhalusi, serta lemak yang tidak sihat ini boleh terkumpul secara perlahanlahan dan membuatkannya tersumbat di dalam sistem anda. Pengumpulan toksin ini biasanya mengakibatkan seperti berat susah diturunkan dan anda akan berasa kembung dan yang lebih teruk lagi ia akan mengakibatkan anda mudah mendapat penyakit seperti penyakit kolon juga kanser kolorektum. Kolon adalah merupakan sistem kumbahan pada badan anda dan ia perlu dibersih serta dikosongkan bagi memastikannya berfungsi seperti biasa. Melalui detoks, anda boleh membersihkan kolon dan bukan sahaja melegakan masalah sembelit, ia juga mendorong kepada sistem pencernaan yang lebih sihat serta membuang sisa dan bahan kimia dari tubuh anda.



3. MEMBERI TENAGA

Tubuh anda mempunyai organ yang melakukan detoks dengan sendiri bagi membuang toksin, namun ia memerlukan tenaga yang banyak untuk berfungsi! Jumlah tenaga yang digunakan bergantung kepada jumlah toksin yang diproses olehnya. Kurang tenaga akan mengakibatkan anda cepat berasa letih dan ini merupakan tanda bahawa tubuh anda dipenuhi oleh toksin. Melalui detoks ua membantu dalam menyokong organ ini untuk mengeluarkan toksin, memberikan tubuh anda lebih tenaga dan stamina untuk anda melakukan pelbagai perkara yang lebih menyeronokkan!

4. MENGURANGKAN NAFSU MAKAN

Membersihkan tubuh anda dari toksin yang tidak sihat serta menggantikannya dengan makanan bernutrisi tinggi akan memberi signal kepada minda untuk menginginkan makan yang sihat dan bernutrisi. Ucapkan “selamat tinggal” kepada kafein, gula dan lemak! (Atau sekurang-kurangnya ucapkan “hello” kepada keinginan tinggi kepada pilihan makanan yang lebih sihat!).




5. KULIT LEBIH CANTIK

Kulit merupakan organ luaran anda yang terbesar dan ia melambangkan keihatan dalaman anda. Kulit anda membantu dalam membuang toksin dan kotoran dengan cara berpeluh, dan apabila sistem serta kelenjar peluh anda dipenuhi dengan toksin, ia akan mendorong kepada pelbagai kondisi kulit yang tidak sihat termaksuklah jerawat. Sekiranya toksin terkumpul lebih cepat dari dibuang, lebih tinggi juga jumlah toksin yang terkumpul dalam darah anda. Detoks dapat membuang toksin dari dalam badan anda dan apabila ia tidak lagi terkumpul, anda akan dapat lihat perubahan ketara pada kulit anda. Cuba bayangkan: Kulit yang bersih, dan bersinar. Siapa sahaja yang tidak menginginkannya?

6. MENGURANGKAN TEKANAN

Tertekan? Adakan toksin benar-benar mempunyai kaitan? Ya: apabila tubuh anda dipenuhi toksin, minda anda akan turut sama tertekan. Apabila toksin terbina dalam tubuh anda, kebolehannya untuk menyerap nutruen juga akan menurun dan tubuh badan anda semestinya tidak gembira dengan perkara seperti ini – ia benar-benar menakutkan apabila ia mengeluarkan hormon yang digelar Kortisol untuk memberitahu “Apa masalah dengan badan ni?”. Jadi, jika telah mengeluarkan toksin, anda boleh beritahu semula kepada Kortisol untuk bertenang dan biarkan tubuh anda untuk hilangkan tekanan. Pembersihan dapat memperbaiki ketajaman minda dan membolehkan anda untuk mendapat tiduk yang lebih berkualiti.



7. MENGUATKAN SISTEM IMUNISASI

Radikal secara percuma! TIDAK! Ya, kotoran radikal yang percuma itu sering sahaja mencuba untuk mendekati kita serta merosakkan sel, dan mendedahkan kita kepada toksin yang membuatkannya dapat membiak secara bebas. Radikal yang jelik ini berusaha keras untuk membinasakan sistem imunisasi anda dan mengakibatkan keradangan. Detoks dapat membantu anda untuk menghindari toksin maka ia tidak membantu dalam membiakkan radikal yang boleh didapati secara percuma ini, malah badan anda akan lebih fokus dalam memperkukuhkan lagi sistem pertahanan semula jadinya!

8. TIDUR LEBIH LENA

Toksin, terutamanya besi berat, menggganggu keseimbangan sel normal dan menghasilkan radikan secara percuma. Radikan percuma, juga mengakibatkan hormone tidur anda meningkat dan mengganggu corak tidur anda dan kadangkala mendorong kepada masalah insomnia. Sokong aktiviti membuang besi berat dari sistem anda ini dengan mendetoks dapat membantu badan anda untuk set semula corak tidur anda lihat sahaja bagaimana anda dapat menikmati tidur yang lena dan rehat yang lebih berkualiti.


TERIMA KASIH KERANA SINGGAH MEMBACA.





Luv,

❤Saheera : 📲 http://Saheera01119555328.wasap.my

❤Id Shaklee: 1241112

❤Pengedar Shaklee Bebas

❤Area Tambunan-Ranau Sabah


PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP.

COD AREA TAMBUNAN-RANAU SABAH

POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PUN BOLEH

"testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan"



20190417

suplemen lelaki di farmasi

Zaman sekarang ni bukan wanita saja yang pentingkan pengambilan makanan tambahan untuk kesihatan. Lelaki juga sama.

So, entry kali ini saya akan share tentang Set Real Man daripada Shaklee.


Kelebihan Real Man Set.

1. Omega Guard
- mencegah salur darah tersumbat
- mengurankan sakit kepala
- merendahkan kolestrol

2. Vita E-complex
- Merawat masalah keintiman
- Merawat masalah seksual lelaki
- Membaiki peredaran darah

3. Zinc Plus
- Menangani gangguan prostat
- Mencegah botak
- Memelihara metabolisme dan pertumbuhan organ tubuh

4. CoqTrol
- memberi tenaga yang berpanjangan
-untuk masalah kesuburan
-untuk kecantikan kulit

Dapatkan Set Suplemen Lelaki ni untuk kesihatan yang lebih optimum.

Hubungi saya untuk pembelian:

Saheera : 📲 http://Saheera01119555328.wasap.my






Hubungi saya untuk jadual pemakanan yang lebih tepat dan dapat penerangan yang lebih jelas mengenai produk ini.

Luv,

❤Saheera : 📲 http://Saheera01119555328.wasap.my

❤Id Shaklee: 1241112

❤Pengedar Shaklee Bebas

❤Area Tambunan-Ranau Sabah


PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP.

COD AREA TAMBUNAN-RANAU SABAH

POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PUN BOLEH

"testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan"

















20190412

CARA Beli vivix online


Nak beli Vivix secara online?


🌸Keistimewaan Vivix Shaklee🌸

✅Memperbaiki DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

✅Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

✅Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Jom dapatkan Vivix secara online menggunakan kad kredit/kad debit anda.


Dengan klik bahagian ni anda boleh mendapatkan sebotol Manfaat Vivix ni.


 Beli Vivix online
KLIK





Hubungi saya untuk jadual pemakanan yang lebih tepat dan dapat penerangan yang lebih jelas mengenai produk ini.

Luv,

❤Saheera : 📲 http://Saheera01119555328.wasap.my

❤Id Shaklee: 1241112

❤Pengedar Shaklee Bebas

❤Area Tambunan-Ranau Sabah


PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP.

COD AREA TAMBUNAN-RANAU SABAH

POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PUN BOLEH

"testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan"





20190408

Cara atasi masalah keputihan dalam kalangan wanita

Keputihan atau pun Leukorrhea merupakan proses perubahan hormon & pembersihan yang dikeluarkan dari dalam lubang faraj. Ianya merupakan sel - sel mati, dan biasanya berlaku sebelum kedatangan haid.


Keputihan ini biasanya berlaku kepada golongan wanita berkahwin dan hamil, remaja, & adakalanya berlaku kepada golongan kanak - kanak juga. Namun begitu, remaja jarang mendapat keputihan kecuali mereka yang mengambil ubatan untuk penyakit Diabetes, sistem badan rendah, dan yang aktif secara seksual.


PUNCA KEPUTIHAN😱


Dianggarkan 75% wanita berkahwin mengalami masalah ini disebabkan pendedahan seksual & berisiko tinggi untuk dijangkiti.

Produk intim yang banyak dijual di pasaran juga antara sebab masalah keputihan berlaku.  Bahan kimia dalam produk seperti gel mandian, syampu dan sabun menganggu flora bakteria dan pH dalaman faraj iaitu 3.8-4.5.

Individu paling berisiko untuk mengalami masalah ini ialah golongan wanita hamil. Ini adalah kerana wanita hamil mengalami perubahan hormon pada ketika ini. Hormon estrogen menyebabkan faraj mengeluarkan glikogen berlebihan dan memudahkan kulat untuk membiak. Hormon estrogen juga memudahkan kulat untuk melekat pada dinding faraj.


KEPUTIHAN ABNORMAL


📍 Keputihan keluar terlalu banyak


📍 Berbau busuk & hanyir


📍 Bahagian sukit terasa gatal, sakit dan radang


📍 Keputihan berketul


📍 Warna berubah dari putih ke kekuningan, kekuningan ke kehijauan


KENALPASTI JANGKITAN


Kulat Candidiasis
👉 Keputihan berbentuk kepingan seperti susu basi


Kuman Tricomonas
👉 Lelehan keputihan tidak berwarna, cair, banyak dan berbuih


Bacterial Vaginosis
👉 Lelehan berbuih dan berbau hanyir

Kuman Chlamydia
👉 Jarang menyebabkan lelehan


Kuman Gardneralla
👉 Lelehan cair, dan berbau busuk


KESAN BURUK KEPUTIHAN


Akibat daripada masalah ini bukan dialami oleh wanita sahaja malah keharmonian rumah tangga. Tidak asing juga kepada golongan suami.

⚡ Mengendurkan keinginan seks : apabila pasangan mahu bersama, bau dan lelehan yang banyak menyebabkan ketidakselesaan pasangan

⚡ Meregangkan hubungan pasangan : apabila waktu bersama sering terganggu dengan masalah keputihan, pasangan menjadi dingin dan tidak mesra antara sesama.

⚡ Radang pada kulit : bila kuman sudah membiak dengan banyak dan tidak dirawat segera, ianya menyebabkan kegatalan, dan gatal yang melampau akan menyebabkan individu akan menggaru hingga kulit melecet. Ini menjadikan individu berasa sakit dan pedih semasa bersama.

⚡ Isteri boleh menjangkitkan suami : apabila hubungan seks dilakukan semasa keputihan, suami akan terjangkit melalui hubungan tersebut.


MASALAH AWAL DIALAMI SUAMI

1.Gatal pada batang zakar

2. Ruam merah pada kepala zakar

3. Bengkak pada kepala zakar

4. Keluaran lendiran berbau dari lubang air kencing

5. Pedih dan sakit semasa membuang air kecil

6. Sakit ketika bersama

7. Kulit zakar berkerak

8. Zakar diselaputi lendiran  seperti susu basi


MENGATASI KEPUTIHAN


Masalah ini harus dibendung dari awal. Ianya berpunca dari wanita untuk bertindak. Sebab keputihan ini berlaku pada wanita. Antara caranya ialah, kerap menukar seluar dalam, memilih seluar dalam diperbuat daripada kapas, memakai seluar dalam yang tidak terlalu ketat, elak basah pada seluar dalam, cuci bersih dan keringkan setiap kali selepas membuang air, lap dari depan ke belakang untuk elakkan bakteria/kuman dari dubur ke alat sulit wanita, dan kerap menukar pad semasa haid.


Selain itu, amalan supplemen seperti Alfalfa Complex, GLA Complex dan Garlic Complex dapat membantu para wanita untuk mengelakkan masalah ini berulang lagi.

Keputihan boleh dihapuskan dengan ubat microfungal dari doktor tapi kedatangan kuman/bakteria bila - bila masa sahaja. Cegah sebelum melarat. Supplemen 100% asli dan semulajadi Shaklee boleh membantu anda mengatasi masalah keputihan ini.


Hubungi saya untuk membeli di link whatsapp kat bawah ni.

Dan 

Hubungi saya untuk jadual pemakanan yang lebih tepat dan dapat penerangan yang lebih jelas mengenai produk ini.

Luv,

❤Saheera : 📲 http://Saheera01119555328.wasap.my

❤Id Shaklee: 1241112

❤Pengedar Shaklee Bebas

❤Area Tambunan-Ranau Sabah


PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP.

COD AREA TAMBUNAN-RANAU SABAH

POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PUN BOLEH

"testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan"





#setjerawatshaklee #shakleemalaysia
#setkecantikanshaklee #setmenyusushaklee
#setberpantangshaklee #sethamilshaklee
#setkurusshaklee #setsenditulangshaklee
#shakleepuchong #shakleekl
#vivixshaklee #collagenpowdershaklee
#setpenjagaanrambutshaklee #vitamincshaklee #tsunamiesp #setpenjagaankulitshaklee #espshaklee
#setrambutgugurshaklee #setkolestrolshaklee #shakleepahang #terapiinstagram #shakleearanau #shakleesabah #shakleeatambunan

11 Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Orang Tua atau Warga Emas




11 Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Orang Tua atau Warga Emas


1. Vivix mudah ditelan sebab dalam bentuk cecair. Bila bagi mak ayah kita boleh memudahkan dorang sebab tak perlu telan macam pil semua tu. Kita bagi 1 sudu vivix setiap hari dah cukup. 


2. Vivix membantu mengurangkan risiko penyakit Alzheimer (nyanyuk). Penyakit yang biasa dialami orang tua atau warga emas. Ada kajian menunjukkan resveratrol membantu mengurangkan Alzheimer. 

3. Vivix membantu sakit gout. Ramai jugak mak ayah yang ada gout ni. Jadi kita bagi Vivix yang tinggi antioksidan dan ada sifat anti-radang untuk mengurangkan rasa sakit dan bengkak pada sendi sebab gout. 

4. Vivix memberi tenaga. Bila makin berumur, tahap tenaga dalam badan kita akan makin berkurang akibat pengurangan mitokondria. Polifenol dalam vivix membantu meningkatkan jumlah pengeluaran mitokondria (yang menghasilkan tenaga sel, maka kita rasa lebih stamina dan lebih bertenaga). 

5. Vivix membantu masalah sakit sendi (arthritis) dan lutut. Kebanyakan warga emas, mak ayah kita ada ramai yang ada sakit lutut. Jadi, kita boleh bagi mereka minum vivix untuk kurang kesakitan agar mereka mudah bergerak dan beribadah. 

6. Vivix membantu melancarkan perjalanan darah dan mengelak stroke. Vivix mampu meransang sel dan saraf pesakit stroke agar aktif dan mampu berfungsi semula.

7. Vivix membantu menstabilkan hormn dan sangat disyorkan untuk wanita yang menapous. 

8. Vivix membantu warge emas medapatkan kulit lebih muda dan tegang (anti-penuaan). 

9. Vivix membantu mengurangkan risiko penyakit jantung. Polifenol dalam vivix mengawal tekanan darah yang lebih sihat dan mengurangkan keradangan pada salur darah yang boleh membawa kepada masalah jantung seperti jantung tersumbat.

10. Vivix membantu mengurangkan rasa ketagih pada rokok. Efeknya rasa pahit bila merokok. Sel lidah dan tunas rasa yang dah rosak akibat nikotin dalam rokok akan di ‘repair’ dengan Vivix.

11. Vivix membantu sakit Diabetes / kencing manis. Polifenol dalam vivix boleh meningkatkan sensitiviti insulin dan merangsang penghasilan insulin dalam badan.


PROMOSI ISTIMEWA BULAN INI!!

Beli 2 botol Vivix ;
✅ FREE MEMBERSHIP (worth RM65)
✅ FREE POSTAGE (worth RM10)
✅ CASH BONUS RM34.20
✅ GET ANOTHER 10% DISCOUNT (save RM76)


Boleh buat pembelian secara online di (klik gambar)





Hubungi saya untuk jadual pemakanan yang lebih tepat dan dapat penerangan yang lebih jelas mengenai produk ini.

Luv,

❤Saheera : 📲 http://Saheera01119555328.wasap.my

❤Id Shaklee: 1241112

❤Pengedar Shaklee Bebas

❤Area Tambunan-Ranau Sabah


PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP.

COD AREA TAMBUNAN-RANAU SABAH

POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PUN BOLEH

"testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan"



#setjerawatshaklee #shakleemalaysia
#setkecantikanshaklee #setmenyusushaklee
#setberpantangshaklee #sethamilshaklee
#setkurusshaklee #setsenditulangshaklee
#shakleepuchong #shakleekl
#vivixshaklee #collagenpowdershaklee
#setpenjagaanrambutshaklee #vitamincshaklee #tsunamiesp #setpenjagaankulitshaklee #espshaklee
#setrambutgugurshaklee #setkolestrolshaklee #shakleepahang #terapiinstagram #shakleearanau #shakleesabah #shakleeatambunan
















20190118

KEBAIKAN SOY PROTEIN



Assalamualaikum. Hari ini Saheera mahu kongsikan satu jenis Soy Protein yang sangat bagus untuk kesihatan kita.

Ramai yang salah anggap tentang Soya ni membahayakan kesihatan. Tapi soya yang Saheera mahu kongsikan ni memang terbaik dan sangat selamat untuk diambil jangka masa panjang.

Sebelum tu Saheera senaraikan dulu kebaikan Soy Protein ni.


32 MANFAAT ENERGIZING SOY PROTEIN.


✔️Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.

✔️Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam.

✔️Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.

✔️Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.

✔️Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan.

✔️Memberi ton warna kulit yang sekata.

✔️Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu.

✔️Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)

✔️Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

✔️Rendah lemak, tanpa kolestrol.

✔️Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi.

✔️1 tin 850g dihasilkan daripada 30kg kacang soya.

✔️Diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone.

✔️Protein soya (tumbuhan) lebih mudah dihadam berbanding protein haiwan.

✔️Membantu mengurangkan risiko kanser.

✔️Bertindak sebagai antioksidan.

✔️Menguatkan sistem imun tubuh.

✔️Mempertingkatkan tahap kolestol baik.

✔️Memelihara kesihatan jantung.

✔️Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

✔️Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

✔️Pembekal tenaga – membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

✔️Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones.

✔️Membantu merendahkan paras kolestrol.

✔️Mencegah osteoporosis.

✔️Membantu pembentukan sel-sel baru.

✔️Membantu menyembuhkan gastrik.

✔️Memberi kekenyangan, sesuai untuk diet menguruskan badan.

✔️Mempercepatkan pemulihan luka selepas pembedahan.

✔️Memudarkan parut.

✔️Membantu pembinaan tubuh kanak-kanak.

✔️Kecantikan kulit dan rambut.


KENAPA KENA PILIH SOY PROTEIN YANG SAHEERA KONGSIKAN NI?


  1. 💚Dihasilkan daripada soya non-GMO (selamat dari risiko toksin)
  2. 💚Mengandungi 9 asid amino yang badan tidak dapat hasilkan sendiri tapi sangat penting untuk fungsi badan
  3. 💚Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
  4. 💚1tin 850g dihasilkan dari 30kg kcg soya
  5. 💚Diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone
  6. 💚Rendah lemak, tanpa kolestrol!
  7. 💚Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi

SIAPA YANG SESUAI  AMBIL SOY PROTEIN NI?


• Pelajar
• Mereka yang bekerja
• Ibu hamil
• Ibu berpantang
• Ibu menyusu
• Warga emas
• Pesakit gastrik
• Mereka yang pergi gym
• Mereka yang ingin kawal berat badan
• Mereka yang gemar makanan manis

So? Masih ragu-ragu tak nak beli Soy Protein yang sangat manfaat untuk kita ni?

Beli bulan ni dapat harga Promo tau.
Beli 6 PERCUMA 1.
Beli 2 DISKAUN 5%.

Boleh beli dengan menggunakan kad kredit/kad debit. Sangat mudah. Nak order?👇👇👇

Klik!

Hubungi saya untuk jadual pemakanan yang lebih tepat dan dapat penerangan yang lebih jelas mengenai produk ini.😉

Luv,

❤Saheera : 📲 http://Saheera01119555328.wasap.my

❤Id Shaklee: 1241112

❤Pengedar Shaklee Bebas

❤Area Tambunan-Ranau Sabah


PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP.

COD AREA TAMBUNAN-RANAU SABAH

POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PUN BOLEH

"testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan"









SET DETOX SHAKLEE

SET DETOX  SHAKLEE : Untuk permulaan baharu yang sihat. Mengapa Perlu Detox? Setiap hari, badan kita terdedah kepada toksin dari pe...