20180912

SET HAMIL SHAKLEE TERBAIK


SET HAMIL SHAKLEE TERBAIK UNTUK IBU HAMIL


Kehamilan yang sihat dan gembira, pilihan saya. Set Hamil.Shaklee banyak membantu Saheera sepanjang kehamilan tahun 2016 dan 2017.

Saheera sangat sarankan set ni bagi ibu-ibu yang nak cari suplemen semasa hamil. 

Nutrisi yang baik meningkatkan peluang untuk hamil dan membina asas yang sihat untuk bayi. Set ini melengkapi jurang nutrisi dan menyokong kehamilan yang sihat.

So, jika ada ibu yang mirning sickness teruk sangat bagus amalkan set ini dari awal kandungan supaya pemkembangan janin untuk 3 bulan pertama itu mendapat zat yang mencukupi.

Di bawah ini, Saheera kongsikan item yang ada dalam Set Hamil Shaklee ini.



Vitamin C
-Vitamin C semula jadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemua elemen yang membentuk tubuh badan kita.

Omega Guard
-Membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat.

VitaLea
-Memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum.

Vitamin B complex
-Membekalkan kesemua lapan vitamin B yang seimbang untuk menguatkan tubuh anda, melengkapi jurang nutrisi vitamin B. Pengambilan asid folik yang mencukupi telah terbukti dapat mengurangkan risiko wanita daripada melahirkan bayi yang mengalami kecacatan otak atau saraf tunjang.

Ostematrix
-Diformulasi dengan kalsium, vitamin D, magnesium dan empat nutrien pembinatulang untuk membantu menjaga tulang dan gigi yang kuat dan sihat.

ESP
-Protein memainkan peranan penting bagi setiap fungsi tubuh untuk pertumbuhan and perkembangan janin.



Sekiranya ibu-ibu nak try produk ni, boleh hubungi Saheera di 01119555328 atau tekan link ini untuk direct wassap http://SaheeraNoi.wasap.my

Set Hamil Shaklee dah bantu ramai ibu hamil untuk naikkan Hb, elak sembelit, elak kejang waktu malam, kawal stress, kawal berat badan naik mendadak, rasa bertenaga, morning sickness terkawal dan banyak lagi.

So..ibu2 jangan berfikir lama sangat, terus order saja dekat SINI .

Pembelian sepanjang bulan ini akan dapat FREE BAG "WHY I LOVE SHAKLEE".

Pembelian bulan ni akan dapat FREE BAG dari Shaklee.

DAPATKAN SEKARANG TAU. 

Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee adalah kajian perintis mengenai pengguna suplemen pemakanan jangka panjang yang menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik, berbanding mereka yang mengambil multivitamin jenama lain atau tiada multivitamin sama sekali.




Luv,

Saheera : 📲 http://SaheeraNoi.wasap.my

Id Shaklee: 1241112

Pengedar Shaklee Bebas

Area Tambunan-Ranau Sabah


PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP.

COD AREA TAMBUNAN-RANAU SABAH

POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PUN BOLEH

"testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan"


















No comments:

Post a Comment

 LOW IMUN DAN MUDAH JATUH SAKIT? Why not amalkan suplemen Vitamin C sebiji sehari? PROMOSI VITAMIN C SHAKLEE Ia terbukti melalui kajian bole...