20190408

11 Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Orang Tua atau Warga Emas




11 Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Orang Tua atau Warga Emas


1. Vivix mudah ditelan sebab dalam bentuk cecair. Bila bagi mak ayah kita boleh memudahkan dorang sebab tak perlu telan macam pil semua tu. Kita bagi 1 sudu vivix setiap hari dah cukup. 


2. Vivix membantu mengurangkan risiko penyakit Alzheimer (nyanyuk). Penyakit yang biasa dialami orang tua atau warga emas. Ada kajian menunjukkan resveratrol membantu mengurangkan Alzheimer. 

3. Vivix membantu sakit gout. Ramai jugak mak ayah yang ada gout ni. Jadi kita bagi Vivix yang tinggi antioksidan dan ada sifat anti-radang untuk mengurangkan rasa sakit dan bengkak pada sendi sebab gout. 

4. Vivix memberi tenaga. Bila makin berumur, tahap tenaga dalam badan kita akan makin berkurang akibat pengurangan mitokondria. Polifenol dalam vivix membantu meningkatkan jumlah pengeluaran mitokondria (yang menghasilkan tenaga sel, maka kita rasa lebih stamina dan lebih bertenaga). 

5. Vivix membantu masalah sakit sendi (arthritis) dan lutut. Kebanyakan warga emas, mak ayah kita ada ramai yang ada sakit lutut. Jadi, kita boleh bagi mereka minum vivix untuk kurang kesakitan agar mereka mudah bergerak dan beribadah. 

6. Vivix membantu melancarkan perjalanan darah dan mengelak stroke. Vivix mampu meransang sel dan saraf pesakit stroke agar aktif dan mampu berfungsi semula.

7. Vivix membantu menstabilkan hormn dan sangat disyorkan untuk wanita yang menapous. 

8. Vivix membantu warge emas medapatkan kulit lebih muda dan tegang (anti-penuaan). 

9. Vivix membantu mengurangkan risiko penyakit jantung. Polifenol dalam vivix mengawal tekanan darah yang lebih sihat dan mengurangkan keradangan pada salur darah yang boleh membawa kepada masalah jantung seperti jantung tersumbat.

10. Vivix membantu mengurangkan rasa ketagih pada rokok. Efeknya rasa pahit bila merokok. Sel lidah dan tunas rasa yang dah rosak akibat nikotin dalam rokok akan di ‘repair’ dengan Vivix.

11. Vivix membantu sakit Diabetes / kencing manis. Polifenol dalam vivix boleh meningkatkan sensitiviti insulin dan merangsang penghasilan insulin dalam badan.


PROMOSI ISTIMEWA BULAN INI!!

Beli 2 botol Vivix ;
✅ FREE MEMBERSHIP (worth RM65)
✅ FREE POSTAGE (worth RM10)
✅ CASH BONUS RM34.20
✅ GET ANOTHER 10% DISCOUNT (save RM76)


Boleh buat pembelian secara online di (klik gambar)





Hubungi saya untuk jadual pemakanan yang lebih tepat dan dapat penerangan yang lebih jelas mengenai produk ini.

Luv,

❤Saheera : 📲 http://Saheera01119555328.wasap.my

❤Id Shaklee: 1241112

❤Pengedar Shaklee Bebas

❤Area Tambunan-Ranau Sabah


PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP.

COD AREA TAMBUNAN-RANAU SABAH

POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PUN BOLEH

"testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan"



#setjerawatshaklee #shakleemalaysia
#setkecantikanshaklee #setmenyusushaklee
#setberpantangshaklee #sethamilshaklee
#setkurusshaklee #setsenditulangshaklee
#shakleepuchong #shakleekl
#vivixshaklee #collagenpowdershaklee
#setpenjagaanrambutshaklee #vitamincshaklee #tsunamiesp #setpenjagaankulitshaklee #espshaklee
#setrambutgugurshaklee #setkolestrolshaklee #shakleepahang #terapiinstagram #shakleearanau #shakleesabah #shakleeatambunan
















No comments:

Post a Comment

 LOW IMUN DAN MUDAH JATUH SAKIT? Why not amalkan suplemen Vitamin C sebiji sehari? PROMOSI VITAMIN C SHAKLEE Ia terbukti melalui kajian bole...