20181121

MAKANAN TAMBAHAN UNTUK ANAK



Assalamualaikum. 
Hari ini saya mahu kongsikan makanan tambahan yang saya bagi untuk anak-anak saya.

Pengalaman saya anak pertama saya dulu kerap betul sakit, masuk umur 6 bulan dia selalu sakit, boleh dikatakan setiap 2 minggu mesti sakit.

Oleh kerana saya dan suami berkerja, so anak memang hantar ke taska. Di taska ni kita tak boleh kawal persekitaran sedia ada. Anak2 mesti cepat terjangkit.

Kalau sakit tu, mesti dalam seminggu baru sembuh. Sangat2 rasa terbeban masa tu. Macam2 cara kami buat supaya anak kuat imun tidak cepat sakit.

Makan minum kami kawal, makanan ringan memang anak tidak merasa. Alhamdulillah anak pertama saya ni suka makan buah. Tapi masih juga cepat sangat sakit.

Lagi sedih bila anak terpaksa masuk wad kerana demam tak terkawal.

Sehingga umur dia 10 bulan lebih, saya ternampak satu iklan yang minyak ikan ni bagus untuk kanak-kanak. Masa tu risau juga nak bagi anak makan sebab umur masih muda.

Tapi bila difikirkan, takkan saya sanggup bagi ubat setiap bulan kepada anak. So saya pun try satu minyak ikan ni.

Alhamdulillah..6 bulan konsisten bagi anak makan minyak ikan ni boleh nampak kesan positif. Dari setiap 2 minggu sakit, ke setiap 1 bulan, lepas tu 3 bulan dan last sekali kami suami isteri pun hampir lupa bila kali terakhir anak sakit.

Dan sekarang syukur atas kuasa Allah anak saya semakin kebal. Umur dah 2 tahun lebih. Dah jarang betul sakit. Dan tak mudah terjangkit. Hantar taska pun dah tak risau sangat.

Apa minyak ikan yang saya bagi tu?
Saya pilih suplemen Shaklee yang terbukti Semula jadi, Terbukti, Berkesan.

...

MINYAK IKAN BAIK UNTUK KESIHATAN ANAK.


✅ Membantu dalam pembentukan dan perkembangan otak kanak-kanak. Anak cepat belajar dan mudah faham.

✅ Meningkatkan daya fokus dan daya ingatan mereka. Membantu masalah mudah lupa atau ‘short term memory’.

✅ Meningkatkan antibodi badan terhadap penyakit. Anak jarang demam atau sakit. Jika sakit pun akan cepat baik.

✅ Menjadikan anak-anak lebih aktif dan dapat bersukan atau bermain dengan baik.

✅ Sifatnya yang memanaskan membantu melegakan demam selsema dan batuk.

✅ Mencairkan kahak dengan cepat. Sesuai bagi anak-anak kecil yang masih tidak pandai mengeluarkan kahak.

✅ Memberi keselesaan ketika batuk atau selsema terutamanya anak-anak yang masih kecil.

✅ Bersifat anti radang dan anti inflamasi yang membantu kanak-kanak yang mempunyai masalah asthma. Sudah ada yang bebas dari asthma setelah konsisten mengambil omega ini.

✅ Mempunyai Vitamin D untuk membantu masalah alahan  di kalangan anak-anak seperti masalah ekzema, alergi seafood ataupun alergi pada kulit.

DAPATKAN SEBOTOL UNTUK KESIHATAN ANAK2 KITA.👫👬👭

Hubungi saya untuk pembelian ya..

Beli 6 PERCUMA 1.

Beli 2 DISKAUN 5% 

📲📲📲
01119555328
01119555328
01119555328

Alhamdulillah Omega Guarg Shaklee ni dah bantu ramai anak2 di luar sana.

Minyak ikan buat anak lebih petah bercakap.

Minyak ikan bantu anak lebih cerdas

Demam anak cepat sembuh.

Minyak ikan bantu anak kurang batuk.

Minyak ikan bagus legakan kahak anak.

InsyaAllah minyak ikan Shaklee ni boleh membantu ibu2 di luar sana yang ada masalah anak kerap sakit.


Dapatkan cara pemakanan yang lebih berkesan dengan menghubungi saya. InsyaAllah cara makan yang betul akan dapat hasil yang terbaik.


Luv,

❤Saheera : 📲 http://Saheera01119555328.wasap.my

❤Id Shaklee: 1241112

❤Pengedar Shaklee Bebas

❤Area Tambunan-Ranau Sabah


PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA, RUNDINGAN/ KONSULTASI TERBAIK. BIMBINGAN DAN TUNJUK AJAR CARA DAN JADUAL MAKAN VITAMIN DISERTAKAN DENGAN LENGKAP.

COD AREA TAMBUNAN-RANAU SABAH

POSLAJU SERATA MALAYSIA, LUAR NEGARA PUN BOLEH

"testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan"




















No comments:

Post a Comment

 LOW IMUN DAN MUDAH JATUH SAKIT? Why not amalkan suplemen Vitamin C sebiji sehari? PROMOSI VITAMIN C SHAKLEE Ia terbukti melalui kajian bole...